Page 3 - E- Karty ćwiczeń.Szkolni przyjaciele. Matematyka. Edukacja wczesnoszkolna. Klasa 1. Część 1
P. 3
Spis treści
TYDZIEŃ 1 TYDZIEŃ 6
1. Wyznaczanie kierunków ............. 5 1. Wprowadzenie liczby 0 ............... 28
2. Ocenianie odległości .................. 7 2. Rozwiązywanie zadań ................ 29
3. Określanie położenia 3. Odejmowanie liczb
przedmiotów i osób.................... 8 w zakresie 5 .............................. 30
4. Poznawanie cech wielkościowych ... 9 4. Odejmowanie liczb
TYDZIEŃ 2 w zakresie 5 .............................. 31
1. Porządkowanie według TYDZIEŃ 7
ustalonej zasady ........................ 10 1. Poznawanie i liczenie
2. Rozpoznawanie i podawanie pieniędzy ................................. 32
nazw figur geometrycznych ........ 11 2. Wprowadzenie liczby 6 ............... 33
3. Poznawanie figur 3. Porównywanie wielkości liczb ..... 34
geometrycznych ........................ 12 4. Dodawanie liczb w zakresie 6 . . . . . . 35
4. Grupowanie przedmiotów TYDZIEŃ 8
w zbiory ................................... 13 1. Odejmowanie liczb w zakresie 6 ... 36
TYDZIEŃ 3 2. Rozwiązywanie zadań ................. 37
1. Łączenie w pary osób i rzeczy ...... 14 3. Wprowadzenie liczby 7 ............... 38
2. Poznawanie liczb w kolorach ....... 15 4. Powtórzenie .............................. 39
3. Wprowadzenie liczby 1 ............... 16 TYDZIEŃ 9
4. Wprowadzenie liczby 2 ............... 18 1. Utrwalanie pojęcia tygodnia ........ 41
TYDZIEŃ 4 2. Utrwalanie pojęcia liczby 7 .......... 42
1. Wprowadzenie liczby 3 ............... 19 3. Dodawanie i odejmowanie
2. Poznawanie znaków: =, <, > ........ 20 liczb w zakresie 7 ....................... 43
3. Wprowadzenie liczby 4 ............... 21 4. Rozwiązywanie zadań ................ 44
4. Powtórzenie .............................. 22 TYDZIEŃ 10
TYDZIEŃ 5 1. Wprowadzenie liczby 8 ............... 45
1. Dodawanie liczb w zakresie 4 . . . . . . 24 2. Doskonalenie rozumienia
2. Rozwiązywanie zadań – liczby 8 .................................... 46
dodawanie ................................ 25 3. Dodawanie i obliczanie
3. Wprowadzenie liczby 5 ............... 26 niewiadomej liczby .................... 47
4. Dodawanie liczb w zakresie 5 . . . . . . 27 4. Dodawanie liczb w zakresie 8 . . . . . . 48