Page 60 - E- Karty ćwiczeń.Szkolni przyjaciele. Matematyka. Edukacja wczesnoszkolna. Klasa 1. Część 1
P. 60

Wytnij planszę do ściganki liczbowej z „Wycinanki”. Do gry są
           1
               potrzebne: ściganka, kostka i po 2 pionki dla każdego gracza.

               Grę zaczyna osoba, która wyrzuci więcej oczek na kostce.
               Gracze na zmianę rzucają kostką i przesuwają swój dowolny

               pionek do przodu o tyle pól, ile oczek wypadło na kostce.
               Gracz w każdym ruchu, zamiast wykonać ruch do przodu,
               może wykonać ruch do tyłu. Jeżeli nie można przesunąć

               pionka do przodu (brakuje pól na planszy), to trzeba go
               przesunąć do tyłu. Gracz nie może w jednym ruchu
               przesuwać pionka do przodu i do tyłu. Wygrywa osoba,

               która pierwsza postawi dwa swoje pionki na polu Meta.



               Pionek stoi na polu numer 3, a kostka wskazała           . Pokoloruj pole, na którym
           2
               stanie pionek. Zapisz działanie i oblicz wynik.




           START 1         2    33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333  4  5  6  7  8  9 10 META




               Pionek stoi na polu numer 9, a kostka wskazała           . Pokoloruj pole, na którym
           3
               stanie pionek. Zapisz działanie i oblicz wynik.




           START 1         2    3    4     5    6    7    8    9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9
                                                               9 10 META




               Pionek stoi na polu numer 8, a kostka wskazała           . Pokoloruj pole, na którym
           4
               stanie pionek. Zapisz właściwą liczbę.




           START 1         2    3    4     5    6    7    888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888  9 10 META




               Pionek stoi na polu numer 7. Zapisz, ile oczek trzeba wyrzucić, aby pionek dotarł
           5
               do mety.



           START 1         2    3    4     5    6    7777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777  8  9 10 META




   60       TYDZIEŃ 13  DZIEŃ 2
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65