Page 94 - E- Karty ćwiczeń. Nowi Tropiciele. Matematyka. Edukacja wczesnoszkolna. Klasa 1. Część 1.
P. 94
6piV trHĂci
, :LWDM V]NRïR
. 'zieñ Eez matematyki
. 'zieñ Eez kart matematycznycK
. 'zieñ Eez kart matematycznycK
. :akacyjne wspomnienia
mwiczenia graIomotoryczne, rozpoznawanie Iigur geometrycznycK .............
. 0oje uluEione zajÚcia
mwiczenia na spostrzegawczoĂÊ, rysowanie szlaczköw po Ăladzie .............. 6
II W naszej klasie
6. 'zieñ Eez matematyki
. =asady naszej klasy
Èczenie elementöw w pary ........................................... 8
8. 1ie röE drugiemu, co toEie niemiïe
.lasyIikowanie oEiektöw wedïug ustalonej zasady ......................... 9
0DWHPDW\ND Z G]LDïDQLX ............................................
9. Przyroda woköï nas
2dczytywanie i zapisywanie rytmöw ....................................
. 'zieñ Eez kart matematycznycK
,,, 6]NROQH SRGUöĝH
. 0oja droga do szkoïy
:yröĝnianie i nazywanie kierunköw. Posïugiwanie siÚ pojÚciami
prawo, lewo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. =naki drogowe
/iczenie i przeliczanie przedmiotöw w zakresie . $naliza i synteza wzrokowa. . . . 6
0DWHPDW\ND Z G]LDïDQLX............................................ 8
. =asady rucKu drogowego
:yröĝnianie, nazywanie ibklasyIikowanie przedmiotöw ......................
. 6potkanie z arÈ
.lasyIikowanie przedmiotöw. 5ozpoznawanie cecK wielkoĂciowycK.............
. 'zieñ Eez matematyki
,9 1RZLQNL ] PRMHM V]NRï\
0DWHPDW\ND Z G]LDïDQLX............................................ 6
6. .to pracuje w mojej szkole?
2kreĂlanie relacji iloĂciowycK tyle samo, wiÚcej, mniej . Poröwnywanie liczeEnoĂci . . . 8
. 5ysujÚ mapy
2kreĂlanie relacji iloĂciowycK. Poröwnywanie liczeEnoĂci .....................
8. %ezpieczna szkoïa
mwiczymy z 1oni ...................................................
=aEawy matematyczne z kostkami szeĂciennymi – gra planszowa .............. 6
9. 0oja klasa
:prowadzenie liczEy – nauka pisania cyIry ............................ 8
. 'zieñ Eez matematyki