Page 95 - E- Karty ćwiczeń. Nowi Tropiciele. Matematyka. Edukacja wczesnoszkolna. Klasa 1. Część 2.
P. 95

6pis trHĂci






                  I   Jesienna pogoda

                 1.  Listopadowa zaduma
                     Dodawanie i odejmowanie w zakresie 5  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   3
                    0atematyNa Z d]iaïaniu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   6
                 2.  Jesienny spacer Huberta
                     Wprowadzenie liczby 6  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   8
                 3.  8bieramy siÚ jesieniÈ
                     Dodawanie i odejmowanie w zakresie 6  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  10
                 4.  Listopadowe   marzenia
                     Zadania tekstowe  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  13
                 5.  Dzieñ bez matematyki

                 II   7aMemniFe ĂZiata
                 6.  Narodowe   ¥wiÚto NiepodleJïoĂci
                     Wprowadzenie liczby 7  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  16
                 7.  Ciekawa rzecz – kreda
                     Liczba 7 – Jra planszowa   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  18
                 8. 2dkrywamy tajemnice Ăwiatïa
                    0onety  1 zï, 2 zï, 5 zï   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
                 9.  W pracowni artysty malarza
                    Zadania   tekstowe.  2bliczenia pieniÚĝne   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
                10.  Dzieñ bez matematyki


                III   Listopadowe inspiracje
                11.  OrJanizujemy klasowy teatr
                    Zadania   tekstowe   pojÚcia  droĝszy, tañszy    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  24
                12.  Za kulisami teatru
                     Wprowadzenie liczby 8  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  26
                    0atematyNa w d]iaïaniu .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
                13.  Zapraszamy na przedstawienie
                     Wprowadzenie znaku wiÚkszoĂci, mniejszoĂci  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
                14.  .urtyna w JórÚ
                    5ozwiÈzywanie zadañ. Doskonalenie liczenia w zakresie 8  . . . . . . . . . . . . . .  33
                    mwiczymy z Noni . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
                15.  Dzieñ bez matematyki

                IV   Listopadowe nastroje

                    0atematyNa w d]iaïaniu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
                16. Obserwujemy     ptaki
                    )iJury Jeometryczne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
                17. Jesienne popoïudnie z tatÈ
                    )iJury Jeometryczne – Jra planszowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
   90   91   92   93   94   95   96   97   98