Page 95 - E- Karty ćwiczeń. Nowi Tropiciele. Matematyka. Edukacja wczesnoszkolna. Klasa 1. Część 2.
P. 95
6pis trHĂci
I Jesienna pogoda
1. Listopadowa zaduma
Dodawanie i odejmowanie w zakresie 5 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
0atematyNa Z d]iaïaniu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
2. Jesienny spacer Huberta
Wprowadzenie liczby 6 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
3. 8bieramy siÚ jesieniÈ
Dodawanie i odejmowanie w zakresie 6 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
4. Listopadowe marzenia
Zadania tekstowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
5. Dzieñ bez matematyki
II 7aMemniFe ĂZiata
6. Narodowe ¥wiÚto NiepodleJïoĂci
Wprowadzenie liczby 7 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
7. Ciekawa rzecz – kreda
Liczba 7 – Jra planszowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
8. 2dkrywamy tajemnice Ăwiatïa
0onety 1 zï, 2 zï, 5 zï . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
9. W pracowni artysty malarza
Zadania tekstowe. 2bliczenia pieniÚĝne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
10. Dzieñ bez matematyki
III Listopadowe inspiracje
11. OrJanizujemy klasowy teatr
Zadania tekstowe pojÚcia droĝszy, tañszy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
12. Za kulisami teatru
Wprowadzenie liczby 8 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
0atematyNa w d]iaïaniu .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
13. Zapraszamy na przedstawienie
Wprowadzenie znaku wiÚkszoĂci, mniejszoĂci . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
14. .urtyna w JórÚ
5ozwiÈzywanie zadañ. Doskonalenie liczenia w zakresie 8 . . . . . . . . . . . . . . 33
mwiczymy z Noni . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
15. Dzieñ bez matematyki
IV Listopadowe nastroje
0atematyNa w d]iaïaniu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
16. Obserwujemy ptaki
)iJury Jeometryczne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
17. Jesienne popoïudnie z tatÈ
)iJury Jeometryczne – Jra planszowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42