Page 87 - E-Podręcznik. Szkolni Przyjaciele. Klasa 1. Część. 2
P. 87

Abecadło muzyczne


          Ćwierćnuta i ósemka                                                                                   Muzyka





                                                             To ja – ćwierćnuta!
                                                             Mam zamalowaną główkę.
                                                             Mam długą i prostą laseczkę.
                                                                                                                Czytam sam


                                                             Mam swój klocek rytmiczny.
                                                             Nazywają mnie również „ta”.



                                                                           ta















          To ja – ósemka!
          Mam zamalowaną główkę.
          Mam długą i prostą laseczkę
          oraz chorągiewkę.



          Mam swój klocek rytmiczny.
          Nazywają mnie również „ti”.



                        ti








           1     Jak wygląda ćwierćnuta, a jak – ósemka?
           2     Powiedz, jakim klockiem rytmicznym można zastąpić ćwierćnutę,
              a jakim – ósemkę.

           3   Co trwa dłużej: ósemka czy ćwierćnuta?





                                                                                                                87
   82   83   84   85   86   87   88   89   90