Wiemy jak ważne w nauczaniu nowego przedmiotu biznes i zarządzanie jest praktyczne podejście, dlatego zaprosiliśmy przyszłych Nauczycieli BiZ na cykl bezpłatnych webinarów z zakresów: rozwoju umiejętności miękkich, zarządzania projektami i finansów osobistych.
Na pierwszym spotkaniu opowiedzieliśmy o skutecznych sposobach przekazywania wiedzy z zakresu komunikacji w biznesie.
Podczas webinarium omówiliśmy najważniejsze kwestie teoretyczne i dobre praktyki w zakresie:
- komunikacji międzyludzkiej,
- komunikacji pomiędzy markami/firmami, a odbiorcami,
- komunikacji wewnętrznej,
- komunikacji zewnętrznej.
Głównym celem webinarium było pokazanie praktycznego podejścia do komunikacji.
Na spotkaniu odpowiedzieliśmy na kluczowe pytania:
- czym jest komunikatywność, a czym komunikacja?
- dlaczego komunikatywność jest kluczowa w biznesie?
- czym jest komunikacja werbalna, a czym komunikacja niewerbalna?
- jakie działania komunikacyjne podejmują firmy?
- czym różnią się działania w zakresie komunikacji wewnętrznej od zewnętrznej?
Prelegent:
Adrian Hinc – z marketingiem związany od 2008 roku. Aktualnie odpowiada za obszar komunikacji w mediach cyfrowych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. W przeszłości z sukcesem współtworzył startup w branży informatycznej oraz tworzył firmę działającą w sektorze reklamy internetowej. Autor dwóch książek związanych z finansami osobistymi.