
Sztuka wymyśleć i zrobić, ale jeszcze większa – sprzedać! Transformacja od państwowego monopolu do aktywnego gracza na konkurencyjnym rynku musiała być szybka.
W latach 90. w Centrum Dystrybucji WSiP zorganizowano 11 stanowisk do obsługi Infolinii. Od 1998 roku jest rozbudowywana ogólnokrajowa sieć sprzedaży – oparta na głowach i barkach kierowników regionalnych oraz konsultantach edukacyjnych. Wspieranych konferencjami, warsztatami metodycznymi i webinariami dla nauczycieli oraz szkoleniami. W 2003 roku po raz pierwszy WSiP otrzymał godło krajowego programu „Firma Przyjazna Klientowi”. I wciąż rozwija ten wysoki standard.
Zapytany o współczesne zadania konsultantów edukacyjnych i telecentrum – prezes WSiP, Jerzy Garlicki – bilansuje je tak: stała komunikacja z klientem na temat naszych nowych produktów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, tzw. feedback z rynku. Równie ważne jest pokazywanie naszych przewag versus konkurencja. To przedstawiciel jest najbliżej klienta, a my jesteśmy organizacją skoncentrowaną na kliencie. I konsekwentnie to realizujemy.