Przejdź do treści

Sztuka wymyśleć i zrobić, ale jeszcze większa – sprzedać! Transformacja od państwowego monopolu do aktywnego gracza na konkurencyjnym rynku musiała być szybka.

 

W latach 90. w Centrum Dystrybucji WSiP zorganizowano 11 stanowisk do obsługi Infolinii. Od 1998 roku jest rozbudowywana ogólnokrajowa sieć sprzedaży – oparta na głowach i barkach kierowników regionalnych oraz konsultantach edukacyjnych. Wspieranych konferencjami, warsztatami metodycznymi i webinariami dla nauczycieli oraz szkoleniami. W 2003 roku po raz pierwszy WSiP otrzymał godło krajowego programu „Firma Przyjazna Klientowi”. I wciąż rozwija ten wysoki standard.

 

Zapytany o współczesne zadania konsultantów edukacyjnych i telecentrum – prezes WSiP, Jerzy Garlicki – bilansuje je tak: stała komunikacja z klientem na temat naszych nowych produktów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, tzw. feedback z rynku. Równie ważne jest pokazywanie naszych przewag versus konkurencja. To przedstawiciel jest najbliżej klienta, a my jesteśmy organizacją skoncentrowaną na kliencie. I konsekwentnie to realizujemy.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami
Zadzwoń na infolinię
+48 801 220 555 Poniedziałek-piątek, w godzinach: 8:00-16:00
Napisz do nas wiadomość
wsip@wsip.com.pl Postaramy się odpowiedzieć jeszcze tego samego dnia
Porozmawiaj na czacie
Otwórz czat Nasi doradcy pozostają do Twojej dyspozycji w godzinach 8:00-16:00.
Skip to content