Ogólnopolski Kongres Edukacji Ekonomicznej

Nowe materiały dla nauczycieli

Nowości

Prowadzenie dokumentacji w jednostce organizacyjnej. EKA.04. Część 1

Prowadzenie dokumentacji w jednostce organizacyjnej. EKA.04. Część 1
Joanna Ablewicz, Damian Dębski, Paweł Dębski, Joanna Śliżewska

Prowadzenie dokumentacji w jednostce organizacyjnej. EKA.04. Część 2

Prowadzenie dokumentacji w jednostce organizacyjnej. EKA.04. Część 2
Joanna Ablewicz, Damian Dębski, Paweł Dębski

Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 2

Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 2
Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Druga część nowego podręcznika dostosowanego do wymogów podstawy programowej z 2019 r. jest dopełnieniem niezbędnych informacji dla osób uczących się zawodu technika reklamy. To bezpośrednia kontynuacja części pierwszej – po poznaniu procesu powstawania reklamy uczeń nauczy się tym razem weryfikować realizację kampanii reklamowej. Wykorzysta w tym celu opisane w podręczniku badania marketingowe, opracuje ich wyniki oraz zaprezentuje samodzielnie wysunięte wnioski. Publikacja prezentuje też kryteria konkursów na rynku reklamy, tak aby zachęcić ucznia do wzięcia w nich udziału i rozwijania w ten sposób praktycznych umiejętności zawodowych.
Oferta dla branży ekonomicznej

Katalog na rok 2024/2025
Katalog to doskonały przewodnik po ofercie – znajdziesz w nim informacje o nowościach wydawniczych, wydarzeniach i akcjach specjalnych, dodatkowych materiałach online oraz pełną ofertę do nauki zawodu.
Pobierz na komputer lub przeglądaj on-line i przekonaj się, dlaczego warto postawić na publikacje zawodowe WSiP.
Opinie

Zbiory zadań są przejrzyste. Naprawdę wam wyszły!

Zadania są użyteczne i pomagają w zapamiętywaniu materiału

Zadania są przydatne i dobrze skonstruowane