Ogólnopolski Kongres Edukacji Ekonomicznej

Nowe materiały dla nauczycieli

Nowości

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów. Część 1

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów. Część 1
Anna Rożej-Adamowicz, Justyna Stochaj, Jarosław Stolarski, Joanna Śliżewska, Paweł Ślizewski
Pierwsza część odświeżonego podręcznika w przystępny sposób zaznajamia ucznia z wiedzą na temat planowania i organizowania procesów transportowych. Przedstawia środki transportu, infrastrukturę transportową, a także rodzaje ładunków i opakowań. Wyjaśnia, w jaki sposób dokonywać oceny jakości i efektywności procesów transportowo-spedycyjnych. Treści teoretyczne wzbogacone zostały licznymi grafikami, przedstawiającymi prawdziwą pracę w zawodzie, przykładami oraz ćwiczeniami. Pod kodami QR zamieszczone zostały dodatkowe materiały wspomagające naukę. Umieszczony na końcu podręcznika słowniczek pojęć branżowych przyczyni się do poszerzania słownictwa branżowego.

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów. Część 2

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów. Część 2
Anna Rożej-Adamowicz, Justyna Stochaj, Joanna Śliżewska, Paweł Ślizewski
Publikacja omawia kwestie dotyczące przepisów prawa regulujących procesy transportowe, normy i procedury. Podręcznik przygotowuje ucznia do zarządzania firmą – m.in. zaznajamia z dokumentacją niezbędną w prowadzeniu działalności. Zapoznaje z zasadami prowadzenia negocjacji oraz kalkulowania kosztów. Prezentuje handel międzynarodowy i czynności manipulacyjne. Dzięki podręcznikowi uczeń zyska wiedzę w zakresie prowadzenia skutecznego marketingu w firmie spedycyjnej. Dowie się również, jaką rolę w łańcuchu dostaw odgrywają centra logistyczne. Proces przyswajania wiedzy wzbogacą liczne grafiki, przykłady i ćwiczenia oraz dodatkowe materiały umieszczone pod kodami QR. Słowniczek pojęć i terminów branżowych zadbają o rozwój słownictwa branżowego.

Obsługa podróżnych w portach i terminalach. Część 1

Obsługa podróżnych w portach i terminalach. Część 1
Anna Rożej-Adamowicz, Justyna Stochaj, Anna Stromecka, Paweł Ślizewski
Nowa odsłona podręcznika w atrakcyjny sposób – za pomocą licznych realistycznych zdjęć, rysunków, przykładów i ćwiczeń przygotowuje ucznia do egzaminu oraz pracy w zawodzie. Publikacja przeprowadza przez tematy związane z zarządzaniem portami i terminalami oraz ich eksploatacją. Omawia sposoby wykorzystania informacji w portach i terminalach, potrzeby i oczekiwania klientów. Zapoznaje ucznia z aktualnymi przepisami prawnymi, normami oraz procedurami. Publikacja wzbogacona została o dodatkowe materiały w postaci wzorów ważnych dokumentów, umieszczonych pod kodami QR. O rozwój słownictwa branżowego u ucznia zadbają słowniczek pojęć i terminów branżowych oraz wykaz podstawowych pojęć w języku polskim, angielskim i niemieckim.

Obsługa podróżnych w portach i terminalach. Część 2

Obsługa podróżnych w portach i terminalach. Część 2
Anna Rożej-Adamowicz, Justyna Stochaj, Anna Stromecka, Joanna Śliżewska, Aleksandra Zielińska
Druga część podręcznika zaznajamia ucznia z wiedzą niezbędną na egzaminie. Skupia się na zaprezentowaniu materiałów informacyjnych wraz z ich znaczeniem dla podróżnych. Przybliża zasady związane z obsługą pasażerów, z naciskiem na procedury stosowane w sytuacjach kryzysowych. Pozwala zapoznać się z dokumentacją związaną z obsługą podróżnych i systemami informatycznymi wykorzystywanymi w procesach planowania, organizacji oraz eksploatacji portów i terminali. Publikacja wzbogacona została o dodatkowe materiały w postaci wzorów ważnych dokumentów, umieszczonych pod kodami QR. Słowniczek pojęć i terminów branżowych przyczyni się do poszerzania słownictwa branżowego.
Oferta dla branży spedycyjno-logistycznej

Katalog na rok 2024/2025
Katalog to doskonały przewodnik po ofercie – znajdziesz w nim informacje o nowościach wydawniczych, wydarzeniach i akcjach specjalnych, dodatkowych materiałach online oraz pełną ofertę do nauki zawodu.
Pobierz na komputer lub przeglądaj on-line i przekonaj się, dlaczego warto postawić na publikacje zawodowe WSiP.
Opinie

Zbiory zadań są przejrzyste. Naprawdę wam wyszły!

Zadania są użyteczne i pomagają w zapamiętywaniu materiału

Zadania są przydatne i dobrze skonstruowane