Polityka jakości systemu zarządzania jakością, wg PN-EN ISO 9001:2015
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Zakres działania:
Usługi wydawnicze wraz z usługami rozwojowymi (szkolenia i doradztwo).
Strategią WSiP S.A. realizowaną na terenie całej Polski jest:
- Oferowanie produktów wydawniczych w formie podręczników i dodatkowych materiałów edukacyjnych w formie papierowej i elektronicznej oraz usług szkoleniowych i doradczych oczekiwanych przez obecnych
i przyszłych klientów tj. uczniów i nauczycieli, dyrektorów i rad pedagogicznych, rodziców, spełniających ich potrzeby i oczekiwania, zgodnych z przepisami prawa i innymi, istotnymi wymaganiami, - Ciągłe usprawnianie procesu obsługi klientów poprzez zastosowanie innowacyjnych rozwiązań,
- Budowanie trwałych relacji z klientami,
- Realizacja celów strategicznych poprzez dążenie do zbudowania sprawnej
i skutecznej organizacji wychodzącej naprzeciw oczekiwaniom rynku oraz pracowników, - Stworzenie środowiska pracy opartego na wzajemnym poszanowaniu, zaufaniu i lojalności oraz wzajemnej odpowiedzialności,
- Ciągle doskonalenie systemu zarządzania jakością i wszystkich realizowanych procesów, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów
i zapewnieniu stabilnego, wysokiego poziomu oferowanych produktów
i usług.
W imieniu własnym oraz WSiP S.A. zobowiązuję się i deklaruję zaangażowanie w prace nad realizacją obecnej strategii WSiP S.A. oraz zapewnienie niezbędnego wsparcia dla realizacji Polityki Jakości.
Dołożę wszelkich starań, aby system zarządzania był zrozumiały, akceptowany i realizowany przez wszystkich pracujących i współpracujących z reprezentowaną przeze mnie organizacją.
Prezes Zarządu, Jerzy Garlicki.
Certyfikat jakości PL
pdf
201 KB
QMS Certficate EN
pdf
528 KB