Przejdź do treści

Polityka jakości systemu zarządzania jakością, wg PN-EN ISO 9001:2015

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Zakres działania:

Usługi wydawnicze wraz z usługami rozwojowymi (szkolenia i doradztwo).

Strategią WSiP S.A. realizowaną na terenie całej Polski jest:

  • Oferowanie produktów wydawniczych w formie podręczników i dodatkowych materiałów edukacyjnych w formie papierowej i elektronicznej oraz usług szkoleniowych i doradczych oczekiwanych przez obecnych
    i przyszłych klientów tj. uczniów i nauczycieli, dyrektorów i rad pedagogicznych, rodziców, spełniających ich potrzeby i oczekiwania, zgodnych z przepisami prawa i innymi, istotnymi wymaganiami,
  • Ciągłe usprawnianie procesu obsługi klientów poprzez zastosowanie innowacyjnych rozwiązań,
  • Budowanie trwałych relacji z klientami,
  • Realizacja celów strategicznych poprzez dążenie do zbudowania sprawnej
    i skutecznej organizacji wychodzącej naprzeciw oczekiwaniom rynku oraz pracowników,
  • Stworzenie środowiska pracy opartego na wzajemnym poszanowaniu, zaufaniu i lojalności oraz wzajemnej odpowiedzialności,
  • Ciągle doskonalenie systemu zarządzania jakością i wszystkich realizowanych procesów, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów
    i zapewnieniu stabilnego, wysokiego poziomu oferowanych produktów
    i usług.

W imieniu własnym oraz WSiP S.A. zobowiązuję się  i deklaruję zaangażowanie w prace nad realizacją obecnej strategii WSiP S.A. oraz zapewnienie niezbędnego wsparcia dla realizacji Polityki Jakości.

Dołożę wszelkich starań, aby system zarządzania był zrozumiały, akceptowany i realizowany przez wszystkich pracujących i współpracujących z reprezentowaną przeze mnie organizacją.

Prezes Zarządu, Jerzy Garlicki.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami
Zadzwoń na infolinię
+48 801 220 555 Poniedziałek-piątek, w godzinach: 8:00-16:00
Napisz do nas wiadomość
wsip@wsip.com.pl Postaramy się odpowiedzieć jeszcze tego samego dnia
Skip to content