Rozpoczynasz pracę z pierwszą klasą liceum lub technikum? Szukasz inspiracji, by Twoje lekcje języka polskiego były bardziej angażujące, nowoczesne i skuteczne? Na te i wiele innych pytań odpowiemy już 3 września, podczas webinaru!
Spotkanie poprowadzą ekspertki z długoletnim stażem pracy pedagogicznej i współautorki nowości: Kart pracy z zadaniami maturalnymi do języka polskiego dla 1 klasy.
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
➡️ Poznasz gotowe pomysły na prowadzenie angażujących lekcji z obowiązkowymi lekturami.
➡️ Dowiesz się, jak zachęcić uczniów do twórczego działania i wyrażania własnych opinii.
➡️ Otrzymasz wskazówki jak wykorzystać Karty pracy na lekcji z uczniami, które pomogą im skutecznie przygotować się do egzaminu maturalnego oraz oswoić się z formułą zadań maturalnych.
➡️ Poznasz unikatowe pomysły działań dydaktycznych rozwijających wiedzę o sztuce danej epoki oraz umiejętności odczytywania znaczeń i interpretowania obrazów.
➡️ Poznasz opinię autorek Kart pracy, doświadczonych dydaktyczek, które podzielą się sprawdzonymi rozwiązaniami i własnym doświadczeniem w pracy z uczniami.
NA JAKIE PYTANIA ODPOWIEMY?
✅ Jak prowadzić ciekawe lekcje, które trafią do współczesnego ucznia, wykorzystując Karty pracy do języka polskiego?
✅ W jaki sposób wykorzystać sztukę na lekcjach języka polskiego, tak aby wzbogacić zajęcia?
✅ Jak motywować uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania umiejętności interpretacji?
✅ Jakie korzyści oferują Karty pracy i jak z nich efektywnie korzystać?
ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ I ODKRYJ NOWĄ JAKOŚĆ PRACY Z TEKSTEM LITERACKIM!
Kilka słów o prowadzących:

dr Agnieszka Kania – polonistka, pracowniczka naukowo-dydaktyczna w Katedrze Polonistycznej Edukacji Nauczycielskiej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Uczyła według własnego programu w LO, badała edukację polonistyczną w gimnazjum, współtworzyła cykl podręczników dla szkoły podstawowej „Czarowanie słowem”.

Karolina Wawer – adiunktka w Katedrze Polonistycznej Edukacji Nauczycielskiej na Wydziale Polonistyki UJ, literaturoznawczyni, dydaktyczka literatury i języka polskiego. Autorka książki „Drugi plan. Twórczość Wiesława Myśliwskiego w perspektywie postkolonialnej” oraz artykułów z dziedziny dydaktyki polonistycznej. Zainteresowania badawcze koncentrują się wokół nowoczesnej edukacji polonistycznej: kreatywność i twórcze pisanie, międzykulturowość, interdyscyplinarność w nauczaniu.