
Dobrostan psychiczny (well–being) to poczucie równowagi psychofizycznej, optymalny komfort w funkcjonowaniu na co dzień. Jak dbać o dobrostan psychiczny w ujęciu Mindfulness w pracy nauczyciela i dyrektora szkoły?
Witamy na blogu WSiP
Znajdziesz tu wiele interesujących artykułów dla nauczycieli, rodziców i dyrektorów szkół – treści merytoryczne, porady psychologiczne i wychowawcze. Zostań z nami i śledź wszystkie nowości i wiadomości, które Cię interesują.
21 lutego obchodzimy Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego. To wyjątkowe święto ustanowione przez …
Dobrostan psychiczny (well–being) to poczucie równowagi psychofizycznej, optymalny komfort w funkcjonowaniu na co dzień. Jak dbać o dobrostan psychiczny w ujęciu Mindfulness w pracy nauczyciela i dyrektora szkoły?
Im szybciej dziecko rozpocznie naukę języka obcego, tym lepiej. W jaki sposób zachęcić dziecko i wprowadzić naukę połączoną z zabawą?
Doświadczenie lęku jest naturalną częścią życia, także u dzieci. W jaki sposób sprawić, by dziecko się nie bało i co robić z lękiem u dziecka?
Dziecko powinno od najmłodszych lat przyzwyczajać się do funkcjonowania w grupie. Jak nauczyć dziecko działania w grupie?
Postawy prospołeczne nie są obce nastolatkom. Czasem po prostu ich nie dostrzegamy.
Nauka programowania przyda się każdemu uczniowi. Nie tylko tym najlepszym z nauk ścisłych!
Jak pracować z młodszymi uczniami w trybie zdalnym? Bardzo cierpliwie.
Dbajmy o samopoczucie młodzieży – zachęcają uczeni. To szczególnie ważne w czasie pandemii i nauki zdalnej.
Co by było, gdyby poprawa wyników w nauce w niektórych szkołach była tak łatwa jak sadzenie drzew na szkolnym boisku?
2 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. To doskonały moment, by uświadamiać dzieci, czym jest autyzm. W jaki sposób można to zrobić?
2 kwietnia przypada Międzynarodowy Dzień Książki. Dlaczego warto czytać już nawet niemowlakom?
Według raportu „Cyfrowe wyzwania stojące przed polską edukacją” aż 62% przebadanych uczniów postrzegało edukację online za nieefektywną w procesie uczenia się, a ponad połowa - nie chciałaby kontynuować nauki zdalnej.